پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118403
زنگ خطر طلاق‌هاي عاطفي بايد به صدا دربيايد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2332

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، افسانه نيکزاد با بيان اينکه تعهدپذيري طرفين يک ازدواج براي ادامه زندگي مشترک متأسفانه کمرنگ شده است، گفت: ما حتي در کشورهاي خارجي شاهد هستيم که يا تعهدي را قبول نمي‌کنند و يا در صورتي که متعهد مي‌شوند به تعهد خود پايبند مي‌مانند اما متاسفانه هم‌اکنون رواج سبک زندگي غربي باعث شده است که جوانان ما به اجبار ازدواج مي‌کنند و در ادامه مسير با مشکلات متعددي روبرو مي‌شوند.

وي افزود: تبليغات تلويزيون ريشه تجملات‌گرايي را در ميان مردم افزايش داده است به صورتي که کليپ‌هاي تبليغاتي تنها گرايش به وسايل مدرن را ايجاد مي‌کند.

اين مشاور امور خانواده افزود: بهتر است سازنده کليپ‌هاي تلويزيوني و برنامه‌هاي تبليغاتي اين بحران را درک کنند و بجاي ساختن کليپ‌هاي تبليغاتي و پخش آنها در ايران از کليپ‌هاي آموزشي که سبک زندگي ايراني را نشان مي‌دهند، استفاده کنند.

وي همچنين با اشاره به گسترش سيستم‌هاي ارتباطي افزود: متأسفانه زماني که يک سيستم ارتباطي نوين وارد دايره ارتباطات فرد مي‌شود تا زمانيکه زنگ خطر استفاده از آن به صدا در نيامده است مسئولان در خصوص فرهنگ‌سازي آن اقدامي نمي‌کنند درحاليکه گسترده شدن دايره ارتباطات فردي هم اکنون به يکي ديگر از آسيب‌هاي زندگي مشترک تبديل شده است به گونه‌اي که ديگر زوجين اعتماد قابل قبولي به يکديگر ندارند.

نيکزاد تصريح کرد: تقويت باورهاي اعتقادي و آموزش مهارت‌هاي زندگي از جمله ملزومات داشتن يک زندگي متعادل است که بايد از سوي نهادهاي آموزشي و فرهنگي به جوانان آموزش داده شود.

مرجع : خبرگزاري فارس

 

 

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html